Kto som a čo tu robím?

4:11

Ahojte, chcem vás privítať na tomto novom blogu ktorý je zameraný na zdravý životný štýl. Mám v pláne písať články ako food inspire, recenzie na novo vyskúšané potraviny, recepty, cvičenie, tipy.. Už som dosť dlhú dobu premýšľala nad založením tohto blogu ale vždy to zostalo len u toho premýšľania, až do dnes


  



A kto teda som?
Volám sa Lenka, o zdravý životný  štýl sa zaujímam skoro dva roky, medzi tým som si prešla aj PPP ale o tom chcem písať v ďalšom článku kde to podrobnejšie opíšem. Teraz sa nachádzam pred bránami vyliečenia, som s toho už viac menej vonku len občas ma moja psychika sklame a zlyhám.. Verím že pomocou tohto blogu sa úplne vyliečim.

Viem že dizajn blogu zatiaľ nieje tip top (minimálne pre mňa nie), ale začínam a časom to vychytám. 

Nie som zástankyňou toho že keď sa niekto zdravo stravuje musí mať všetko do bodky clean. Čo by sme s toho života mali? Ale dosť, už sa začínam vykecávať, toto má byť len úvodný článok :D.

Teším sa na ďalší článok, tak zatiaľ papa. 

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Vitaj a dufam, ze ta to ti bude bavit :)

    Pozyvam na mega GIVEAWAY o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, teším sa na nové články! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images